˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
˙·▪●ღღفانوس خیالღღ
 
قالب وبلاگ
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ˙·▪●ღღ فانوس خیالღღ و آدرس fati15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

Mr MAHDI
ساعت9:11---20 آذر 1391
salam chetori
veblag khobi dari!!!!!!!!!!!!!!!! be veblag manam ie sari bezan


ترنم
ساعت9:28---18 آبان 1391
آفرین خیلی با حال بود من که کیف کردم

در ضمن وبلاگ زیبا و پر بار ی داری


پاسخ:ممنون عزیزم راستی آدرسی که گذاشتی اشتباه بودخانمی


ساعت16:10---22 مهر 1391

کی گفته چادر برترین حجابه؟ من یک مرد 33 ساله ام که در این کشور بزرگ شده ام. فاطمه! به خدا خانمی که با شلوارک و تاپ نخی و سر برهنه ببینم محاله تحریک بشم! ولی وقتی چادر سیاه یک زن از پایین تا بالا باز میشه و من نمای زیر چادرش را میبینم ناخواسته تحریک میشم. پس با رسیدن به واقعیت خدا را عبادت کن, نه از روی اجباری که تو را اینگونه با حجاب میخوانند پاسخ:به نظرشمابايدخانما چادروحجاب روكناربذارن تاهيچ مردي تحريك نشه؟؟ محال ممكنه اگه همچين چيزي اتفاق بيفته يازيراون چادر چيزاي ديگه بوده ياعذرميخوام شمايكم زيادي اقرار كردين شماكه مسلمونين چرااين حرفاروميزنين چه طوريه خانم باحجاب زيرچادرش ميتونه شما رو تحريك كنه ولي يه خانمي كه تاپ نخي پوشيده روشمااثري نداشته باشه

 چه اشكالي داره آدم هم باحجاب باشه هم خداروعبادت كنه رابطه اي كه بين من وخدام هست هيچ جانميتونم پيداش كنم انقدردوستش دارم كه به خاطرش حجابم رو حفظ كنم



hengameh
ساعت20:15---6 مهر 1391
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است
پس چرا گریه کنم؟! خنده دل انگیز تر است


solaleh20
ساعت13:29---29 شهريور 1391
خدا محرمه ولی به خاطر احترام به خداست (که حرفشو گوش می کنیم) که چادر سر می کنیم موقع نماز..........


دختر چادری
ساعت22:47---27 شهريور 1391
خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک


lotu3
ساعت22:44---27 شهريور 1391
عزیز یه وبلاگ جدید ساختم منتطرم بیای به من سری بزنی
نظر یادت نره
منم نیلو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:19 ] [ فاطمه ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 108776
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 108776
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 264
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود


دریافت کد حرکت متن

جاوا اسكریپت

دریافت کد حرکت متن بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ



Upload Music